2016. november 19., szombat

Fahéjas-kókuszos keksz

Nahát, az úgy történt, hogy vettem egy kekszpecsét készletet a Süti kiállításon. Valami eszméletlenül ki akartam próbálni, csak egész héten nem volt rá időm. 

Egészen jó lett a tésztája, klassz ropogós lett, bár talán nyújthattam volna vékonyabbra kissé. 




Hozzávalók:

350 g liszt

150 g porcukor

130 g vaj

2 tojás

1 tasak vaníliás cukor

fahéj ízlés szerint

kókuszreszelék

A vajat elmorzsoltam a száraz hozzávalókkal, majd beleütöttem a két tojást is és tésztává gyúrtam. 

Folpakba csomagoltam és egy 1,5 órát a hűtőben pihentettem. Kivettem és kinyújtottam kb. fél cm vastagra és kiszúrtam a menő sütipecsétemmel, kb 30 db keksz lesz belőle. 


180 fokon halványbarnára sütöttem kb. 20-25 perc alatt. Rácson kihűtjük. Finom ropogós lett, elsőre nem is lett rossz. 
A pecsét dobozában volt egy recept, azt alakítottam át kicsit. 










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése