2016. november 10., csütörtök

Hot dog


Valamelyik nap nagyon megkívántam, pedig én inkább hamburgeres vagyok. Limara hot dog kiflijét sütöttem meg. 


Csináltam hozzá saját pirított hagymát, raktam bele egy kis sajtot, természetesen főztem ki finom virslit, jól meglocsoltam ketchuppal és majonézzel. 

Két napig ezt ettem, mert annyira rákaptam :)


Kifli hozzávalók:

1 kis pohár joghurt (140 g)kb. 2 dl tej1 tojás0,5 dl olaj1,5 tk. só50 dkg liszt1 tk. cukor2,5 dkg élesztő

Felfuttattam az élesztőt a langyos tejben, összegyúrtam a hozzávalókkal, majd egy háromnegyed óra alatt duplájára kelesztettem. 



Aztán megformáztam, négyzeteket nyújtottam, feltekertem az egyik csücskénél, majd középen kettévágtam. Fenti fotón látod, körülbelül, hogy néztek ki formázás után. 

Hagytam még kelni a tepsiben 15 percig. 

Aztán 180 fokon pirosra sütjük, ez olyan 15-20 perc.

Íme:

Aztán töltsd meg minden jóval:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése